Rozhovory

Ako je na tom hudobná publicistika, diskusia na Clubhouse 

Má ešte mladá generácia záujem o muziku? Všetko je všade, tak odkiaľ čerpá informácie? Je tu ešte seriózna kritika a hudobná publicistika či už len bohapusté PR? Prežijú staré médiá či len nové platformy?

Otázok je veľa. Ak sa chcete pobaviť tieto témy, máte možnosť na novej sociálnej sieti Clubhouse.

Hosťom roomky DišpuTALKS č. 3 bude Edo Kopček z Mojamuzika. Táto roomka – hodinová dišputa funguje každý týždeň vo štvrtok o 21:30. Tentoraz (25. 2. 2020) bude témou Hudobná publicistika SK/CZ. Tak ak ste tam a máte záujem, dajte follow a zapojte sa do debatky.

Bude o čom.

Napríklad o časopisoch Rock&Pop, Spark, Bang! (RIP), Rolling Stone, Metal Hammer, UNI, Populár, :Hudba (RIP), Muzikant (RIP), o klasických i onine rádiách, o fanzinoch, ktoré dodnes vychádzajú tlačenej podobe, o rôznych weboch, sociálnych sieťach, aj tých mŕtvch ako je MySpace (RIP) či o rôznych hudobne zameraných weboch SKjazz,sk, Hudba.sk, Music-one.eu, Mojamuzika.sk…

Téma silná, hodinová roomka bude stáť za to.

https://www.joinclubhouse.com/event/MEzKlzz0

foto: Dišputalks

You may also like

Leave a reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

More in:Rozhovory